Φρέσκα

Ναζίμ Χικμέτ. «Έβρεξε εντός μου καλοκαιρινή βροχή»

Καλοκαιρινή βροχή.
Έβρεξε εντός μου καλοκαιρινή βροχή,
μεγάλες σταφυλόρωγες στο τζάμι μου ξεσπάσαν,
το φύλλωμά μου θάμπωσε.
‘Εβρεξε εντός μου καλοκαιρινή βροχή,
πετάξαν απ’ τις στέγες μου ασημένια περιστέρια,
έτρεξε η γης μου γυμνοπόδαρη.
Έβρεξε εντός μου καλοκαιρινή βροχή,
πάνω στο τραμ μου, ενώ έτρεχε, πήδησε μια γυναίκα
με τις λευκές της κνήμες ραντισμένες.
Έβρεξε εντός μου καλοκαιρινή βροχή,
τη θλίψη μου δε μπόρεσε να τη δροσίσει.
Έβρεξε εντός μου καλοκαιρινή βροχή,
έπεσε ξαφνικά και ξαφνικά σταμάτησε.
Έμεινε μόνο η ζέστη ασάλευτη
τυφλή στο δρόμο με τις σκουριασμένες κιόλας ράγες.

Σχολιάστε

