Φρέσκα

Σαν παλιό σινεμά…

της Χριστίνας Μαργαρίτη

I have a dream. Καλοκαίρι! Ανοίγει ο καιρός και ανοίγει η ψυχή σου. Σήμερα είναι Παρασκευή. Θα πάω σινεμά! Έχω ήδη το πρόγραμμα και έχω αποφασίσει ότι σήμερα είναι η μέρα για ταινία επιστημονικής φαντασίας!

Θα πάω στο θερινό κινηματογράφο του Δήμου μου, εδώ στον Άγιο Δημήτριο. Δεν βιάζομαι να ετοιμαστώ, όπως παλιότερα που αναγκαζόμουν να πάρω συγκοινωνίες για να απολαύσω ταινία σε θερινό κινηματογράφο ενός άλλου δήμου. Τώρα πλέον έχει και το Μπραχάμι.
I have a dream. Μπαίνω και κάθομαι στο κάθισμά μου. Έχει και πάλι μαζέψει κόσμο, όπως και τις προάλλες που είδα εκείνη τη συγκινητική κοινωνική ταινία, κσι σκέφτομαι. «Επιτέλους το Μπραχάμι απέκτησε σημείο αναφοράς», λέω στη φίλη μου και εκείνη συμφωνεί μαζί μου. «Είναι ωραία! Έχουν φυτέψει αρωματικούς θάμνους και φυτά περιμετρικά και μοσχοβολάει ο τόπος γιασεμί. Σταματάμε να μιλάμε για να μυρίσουμε το γιασεμί!».
I have a dream. «Είναι μεγάλη η ταινία σε διάρκεια, να αγοράσουμε κανένα νερό, καμιά μπυρίτσα και κάτι να τσιμπήσουμε από το κυλικείο», προτείνει η φίλη μου. «Σωστά, έχουμε και το τραπεζάκι και θα είμαστε άνετα! Βιάσου γιατί έχει ουρά στο κυλικείο! Πάρε καμία μικρή ποικιλία!», συμπληρώνω εγώ.
Μένω πάλι μόνη μου και αναλογίζομαι πόσο πετυχημένη ήταν η πρωτοβουλία να φτιαχτεί θερινός κινηματογράφος στον Άγιο Δημήτριο. Κοίτα να δεις πόσο δίκιο είχαν αυτοί οι τύποι που το πρότειναν… πόσο ψαγμένοι! Μεθαύριο να μην ξεχάσω να έρθω και με την μικρή στην παιδική θεατρική παράσταση που θα γίνει εδώ
I have a dream. Τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο σε αυτή τη ζωή, διάθεση να υπάρχει και όλα γίνονται…
Ένας θερινός κινηματογράφος είναι το στέκι και το μεράκι των φίλων της 7ης Τέχνης! Ένα προσιτό σε τιμή εισιτήριο και η λειτουργία ενός κυλικείου μπορεί να δώσει δουλειά σε ανθρώπους και να αποφέρει κέρδη στο Δήμο.

Αναδημοσίευση από imaginistes.com 27/6/14

