Φρέσκα

ΣΤΟ ΝΤΙΒΑΝΙ… με την Dior

της Αλεξάνδρας Λαμπροπούλου

Εμένα γιατρέ ο άντρας μου μ’ αγαπάει και μου κάνει όλα τα χατίρια. Πριν από δεκαπέντε μέρες πήγα στο Παρίσι. Το ταξίδι ήταν δώρο του, για να πάω με την αδελφή μου. Πλήρωσε όλα μας τα έξοδα. Τον πήρα τηλέφωνο έξω από την Chanel γιατί ήθελα να πάρω μια τσάντα και μου είπε: «Και βέβαια ζυμαράκι μου, να την πάρεις». Ζυμαράκι μου με λέει ο άντρας μου, από τότε που με γνώρισε. Τέσσερις χιλιάδες ευρώ έκανε η τσάντα γιατρέ. Μια κλασσική πήρα. Μαύρη, μεγάλη.

Σκάσανε οι φίλες μου που με είδαν γιατρέ. Την μοστράρισα με το που ήρθα και ούτε μιά δεν με ρώτησε για την τσάντα. Ούτε μιά δεν μου είπε «με γειά». Έστριψαν τη μούρη τους οι βλάχες και στράβωσαν λες και είχαν φάει πατσά. Και πέρυσι που συνόδεψα τον άντρα μου σε επαγγελματικό ταξίδι στο Λονδίνο, και μου είχε πάρει δώρο μια Dior τσάντα 2.700 ευρώ, να δεις πως έκαναν γιατρέ. Είναι η ροζ που έχω μαζί μου σήμερα. Δεν είναι καταπληκτική; Δεν είναι μια κούκλα;
Με ζηλεύουν γιατρέ για την τύχη μου. Όχι άδικα. Δεν είμαι σαν αυτές. Εγώ έκανα πετυχημένο γάμο. Ο άντρας μου είναι όμορφος, λεβέντης, επιχειρηματίας. Και ότι θέλω μου το προσφέρει. Ρούχα, τσάντες, παπούτσια, ταξίδια, τα πάντα. Μόνο που δεν έχει πολύ χρόνο ο καημένος. Δουλεύει σαν το σκυλί, για να μη μου λείπει τίποτα. Ειδικά τα τελευταία δύο χρόνια κουράζεται τόσο πολύ. Αργά το βράδυ έρχεται σπίτι, δεν τον βλέπω καθόλου. Καμιά φορά ακόμα και Σαββατοκύριακα λείπει.
Είναι φιλόδοξος γιατρέ, αυτό είναι το πρόβλημά του. Και στεναχωριέται που δεν μπορεί να με συνοδεύει συχνά λόγω της δουλειάς του. Πέρυσι όλο και όλο εκτός από τις γιορτές και μερικά σαββατοκύριακα, μόνο μια εβδομάδα διακοπές μπορέσαμε να κάνουμε και να είμαστε μαζί λίγο πιο χαλαρά. Αλλά με πήγε στα καλύτερα! Στο Costa Navarino με δική μας πισίνα, για να ξεκουραστεί λίγο κι αυτός. Για εξωτερικό δεν το συζητούσε καθόλου. Κάνει τόσα ταξίδια για την δουλειά. Είναι πολύ κουρασμένος. Γι αυτό και τον τελευταίο καιρό έχει γίνει λίγο απότομος και απόμακρος, φταίνε οι δουλειές.
Τώρα με την κρίση όλοι έχουν γίνει νευρικοί γιατρέ και πικρόχολοι. Οι φίλες μου που σκάσανε με την τσάντα μου, λένε πίσω από την πλάτη μου ότι κάτι τρέχει με την υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων της εταιρίας. Εγώ δεν το πιστεύω γιατρέ. Ζηλεύουν. Αλλά ξέρω εγώ τι θα τους κάνω.
Είδα μια καταπληκτική Luis Vuitton όπως ερχόμουν στη Βουκουρεστίου και θα πάω να την πάρω. Για να σκάσουν από τη ζήλεια τους οι σαβούρες…
