Φρέσκα

Θου Κύριε! 19… Κυματισμοί

του Ανερμάτιστου

Χελόου ιματζινίστες!
Μετά από ένα διάστημα απουσίας λόγω διακοπών, επιστρέφω κοντά σας αυτές τις πρώτες μέρες του Αυγούστου για να μοιραστώ μερικές από τις απορίες που μου δημιουργήθηκαν φέτος το καλοκαίρι.
Καταρχάς θα ήθελα πολύ να γνωρίσω τον άνθρωπο που πρωτοξεστόμισε το κλισέ »η Αθήνα είναι υπέροχη τον Αύγουστο». Για όσους διαθέτουν Ι.Χ. ναι, ίσως η κυκλοφορία να είναι πιο εύκολη. Για μας τους κοινούς θνητούς που αναγκαστικά παστωνόμαστε στα λεωφορεία και στα μετρό σαν τις σαρδέλες, με τις συνθήκες κλιματισμού να είναι άθλιες, λυπάμαι πολύ, αλλά η πρωτεύουσα κάθε άλλο παρά υπέροχη είναι…
Για να σας βάλω σιγά σιγά στο κλίμα όμως, σας αναφέρω πως οι φετινές μου διακοπές έλαβαν χώρα σε 2 από τα όμορφα νησιά μας.Όπως είναι φυσικό, ένα σεβαστό κομμάτι του χρόνου μου πέρασε στη σκιά μιας ομπρέλας κάποιας όμορφης παραλίας. Αραχτός όπως ήμουν λοιπόν, μπορούσα να παρατηρήσω τις νέες τάσεις που επιβάλλει η μόδα για κάθε λουόμενο που σέβεται τον εαυτό του, τα must που θα λέγαμε και στο χωριό μου  Οι σημερινές μου παρατηρήσεις αναφέρονται κυρίως στο φύλο μου, κάτι που θεώρησα σκόπιμο μιας και μπορώ να έχω ένα παραπάνω κριτήριο.

Παρατήρηση 1η : καλοί μου φίλοι, τί νέα πετριά είναι αυτή που σας έχει πιάσει και φοράτε μέσα από το μαγιό το εσώρουχό σας; Σας έχει πει κανείς πως οι γκόμενες εντυπωσιάζονται αν το μποξεράκι σας γράφει Calvin Klein ή ως εκ θαύματος αδυνατίσατε όλοι τόσο πολύ και σας πέφτει το μπανιερό; (αυτό αλήθεια το λένε στο χωριό μου)
Παρατήρηση 2η : δεν υπάρχει πιο αστείο θέαμα από το να βλέπεις δυο μυώδεις μαντραχαλάδες να κυνηγάνε ένα μπαλάκι
κραδαίνοντας στο χέρι μια ρακέτα. Πραγματικά, το παιγνίδι αυτό στο οποίο δεν υπάρχει κανένας προφανής στόχος μπορεί να συγκριθεί σε ανουσιότητα μόνο με τα »μήλα» που παίζαμε στις πρώτες τάξεις του δημοτικού. Βέβαια, τώρα που το σκέφτομαι, ίσως το νοητικό επίπεδο των παραπάνω κυρίων να έχει παραμείνει σε αυτό το σημείο τα τελευταία 20 χρόνια, ποιός ξέρει…
Όπως καταλαβαίνετε βέβαια, οι διακοπές δεν μπορεί να λέγονται έτσι αν δεν κάνεις και μια βόλτα, αν δεν πιεις κι ένα ποτό το βράδυ. Έτσι λοιπόν περνάω στο δεύτερο σκέλος των παρατηρήσεών μου, οι οποίες αφορούν το ενδυματολογικό κομμάτι.
Παρατήρηση 3η : αγαπημένοι μου αναγνώστες, θέλω να σας τονίσω πως το αγαπημένο υπόδημα των καλοκαιρινών μας εξορμήσεων που αποκαλείται σαγιονάρα φτιάχτηκε για ένα και μόνο μέρος, για την παραλία. Ως εκ τούτου, το να φοράς πανάκριβη βερμούδα ή παντελόνι-σικάτο πουκάμισο επώνυμου οίκου και να τα συνοδεύεις με σαγιονάρα δεν περιποιεί τιμή, δεν είναι δείγμα ελευθερίας, δεν είναι ελκυστικό για καμιά γυναίκα, ξανασκεφτείτε το.

Παρατήρηση 4η : βρε καλοί μου άνθρωποι, για ποιο λόγο μπορεί να φοράτε μπλούζα με το »V» να φτάνει μέχρι το κέντρο της γης; Και το ακόμα χειρότερο, ποιος ο λόγος να περνάτε όλη την ταλαιπωρία που προϋποθέτει η αποτρίχωση για να είναι το στέρνο σας λείο σαν πισινός μωρού έτσι ώστε να δείχνει καλύτερα η προαναφερθείσα μπλούζα ;
Η συνήθης απάντηση που παίρνω όταν ρωτάω κάποιον για ποιο λόγο κάνει τα παραπάνω είναι »γιατί με βολεύει».
Η προσωπική μου άποψη βέβαια είναι πως τα κάνει γιατί τα κάνει κι ο διπλανός, ο γνωστός, ο ένας κι ο άλλος…και λέει »δε μπορεί, κάτι παραπάνω θα ξέρει αυτός…»
Ρε συ, μήπως τελικά δεν ξέρει ;
Υ.Γ.1. Ό,τι γράφεται στο συγκεκριμένο blog κι έχει την υπογραφή »ανερμάτιστος» αποτελεί προσωπική μου σκέψη και θέση, δε σημαίνει απαραίτητα ότι είναι σωστό. Ως εκ τούτου, σε όποιον δεν αρέσει μπορεί κάλλιστα να διαβάσει κάτι άλλο.
Υ.Γ.2. Όπως λένε και στο ποδόσφαιρο, στην καλοκαιρινή προετοιμασία βγαίνουν πάντα τα πιο χρήσιμα συμπεράσματα…
αυτά κι ευχαριστώ.
