Φρέσκα

θα μείνω ιδανικός κι ανάξιος εραστής

από black kat

 

 

 

Θα μείνω ιδανικός κι ανάξιος εραστής του ποδοσφαίρου που εδώ και χρόνια πια δεν υπάρχει. Χάθηκε φίλε μου η φαντασία στο ποδόσφαιρο, χάθηκε η τρίπλα, η περίτεχνη ενέργεια , ο Χατζηπαναγής. Τώρα πλέον ναυπηγούνται υπερηχητικά σκαριά προγραμματισμένα και ποτισμένα με σουπερμαντολίνη για να διανύουν μεγάλες αποστάσεις. Σίγουρα η ταχύτητα ήταν και θα είναι μεγάλο προσόν, αλλά κάποτε αυτοί που μπορούσανε, οι προικισμένοι, τρέχανε πάνω στη γραμμή, στο όριο και αν μάλιστα διέθεταν και εκείνο το μαγικό σπάσιμο της μέσης και μπορούσανε να στρίψουνε είτε δεξιά είτε αριστερά τότε η μαγεία γινότανε έκσταση.

 

Χαθήκανε εκείνα τα μουλάρια, ψηλά, βαριά σέντερφορ, με κεφάλι από ατσάλι που για να τα μαρκάρεις σου έβγαινε η Παναγία από το σπρωξίδι και έπρεπε να είσαι βεντουζαρισμένος πάνω τους. Χαθήκανε τα πόδια διαβήτες, οι μακρινές μεταβιβάσεις, τα δολοφονικά σουτ, τα ανάποδα ψαλίδια, ο παίχτης που έβλεπε γήπεδο, χάθηκε η αέρινη περπατησιά. Τώρα βλέπεις φίλε μου το ποδόσφαιρο σχεδιάζεται σε κομπιούτερ και προπονείται με εργοδυναμόμετρα. Χάθηκε φίλε μου η φανέλα και έγινε προιόν μόδας. Χάθηκε η χαρά του ποδοσφαίρου και αντικαταστάθηκε με διαιτητές με σπρέυ και κάμερες υψηλής ανάλυσης. Το νέο θα είναι πάντα διαφορετικό από το παλιό. Έτσι είναι ο καιρός και έτσι αρμενίζουμε…

 

Ωστόσο υπάρχει ακόμα ένας παίχτης που έρχεται από τα παλιά, φοράει το 10 το καλό στη πλάτη, μικρόσωμος με χαμηλό κέντρο βάρους που βάζει τη μπάλα στο μαγικό αριστερό του πόδι και δεν μπορεί να του τη πάρει κανείς, τριπλάρει όποιον βρεθεί μπροστά του και δίνει την μπάλα την κατάλληλη στιγμή. Πρόσεξε τον, με τρείς- τέσσερεις πάντα δίπλα του και αυτός εκεί το χαβά του, να τους περάσει και να μπεί με τη μπάλα στα δίχτυα. Με αυτόν θα είμαι απόψε και μακάρι να κερδίσει γιατί αν κερδίσει υπάρχει ελπίδα….

 

Δε σου κρύβω φίλε μου από μικρός μου άρεσε να κάθομαι δίπλα στα γερόντια στο καφενείο και να τα ακούω να μιλάνε για παλιούς ποδοσφαιριστές, για γκολ που χαράχτηκαν στη μνήμη τους για πάντα, κι εγώ έμπαινα σφήνα για να τους πω για τον Κρόιφ και την παρέα του και μου απαντούσαν, μικρέ δεν έχεις δει τίποτα.

Kvicha Kvaratskhelia-Georgia

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.